středa 25. února 2009

Poslední útržky před odjezdem

1. Zítra měníme zimní gumy za letní, protože nechceme 2 měsíce jezdit v Anglii na zimních (předpokládáme teploty kolem 15°C a výše). Zároveň se začínáme modlit, aby přestalo sněžit, předpověď je optimistická
2. Zatím nemáme VŮBEC NIC SBALENO. Soňa je klidná, já míň, i když se to na sobě snažím nedat znát
3. Povezu 5 litrů pravé hanácké slivovice (znalec se zasměje) - 3 litry jako dárek pro kamaráda ze Sheffieldu, který po ní teskní, 1 litr jako dárek paní hostitelce a poslední jako odměnu řidičovi. Nemám potuchy, jestli se tolik chlastu vůbec může převážet, v nejhorším jsem připravenej obětovat litr na přesvědčení případných kontrolujících
4. Už dva dny jsem se pořádně nevyspal, usínám mezi druhou a třetí a přemýšlím, jestli bych dneska pro účely klidnýho spánku neměl něco málo z těch megazásob odčerpat
5. Zajímalo by mě, jak do našeho auta nacpeme věci, pro který bych jinak poslal Avii - kromě tašek s oblečením kočárek, dětskou sedačku, kola pro Julii a Johannu, pracovní stůl (v krabici), brusle, 2 notebooky, monitor a tiskárnu, jakýsi extra hrnce, psa i s pelechem ... no nic, jdu ochutnat, jaká teda vlastně je.

Dvě fotky z webu - tady budeme bydlet:





V.

3 komentáře:

Tomáš řekl(a)...

Váš přesun na letních pneumatikách bude bez problémů. Mě neřidiči můžeš věřit. Zajistil jsem na dálnici jarní počasí, ale pro jistotu buď přes Vysočinu opatrný. Přeju vám hojně příležitostí k posezení venku, už vás vidím jak zaplňujete prostor první fotky. Věřím, že i zvládnete přechod z vašeho sterilního hi-tech bydlení do ostrovního rustikálního doupěte s plápolajícím krbem a voňavým mořským vzduchem.

Vaclav Balacek řekl(a)...

Díky :-)

Hanka řekl(a)...

Čau, jste dobrý, moře a cesta na Mars taky.
Sbaleno už asi máte tak držíme pěsti na cestu.
Hanka