pondělí 20. září 2010

Zahrada


Náš dům patří starší paní, která tady už několik let nebydlí. Zatímco na domě jako takovém se neobydlenost podle mě příliš neprojevuje, zahrada nepřítomností stálého obyvatele očividně hodně trpí. Rozhodli jsme se proto, že se ji pokusíme trochu zrenovovat. Paní majitelka nám k tomu dala souhlas a tak jsme se tento víkend pustili do první fáze - úklidu. Obnovili jsme chodníčky, vysekali plevel, vyhrabali starou trávu. Vzadu jsem pod nánosem deseti centimetrů hlíny objevil krásný posezení s krbem, terasou a dokonce i malým jezírkem. Polohu lze snadno určit podle černé konve na mléko v pozadí.

Bohužel jsem si nevyfotil zahradu úplně v původním stavu, ale od této fotografie se to příliš nelišilo:



Zatím jsme udělali jenom hrubý úklid, jsem zvědavý, jestli se odvážíme pustit i do fáze vytváření něčeho.






Ačkoli je zahrada poměrně malá, řek bych tak 200 metrů i s parkováním pro auto a malou kůlnou, je útulná a příjemná a pevně doufám, že nás čeká ještě dost teplých dnů, abychom tady mohli trávit volný čas.

V.

2 komentáře:

Tomáš řekl(a)...

Tak mi připadá, že vám to hrabání v hlíně a trávě jivovského statku chybí a tak jste si potřebovali udělat aspoň anglické mozoly. Vyobrazená zahrada zvelebená hanáckýma rukama je moc útulná. Musím pochválit!

Vaclav Balacek řekl(a)...

Díky, zatím to ještě nic není, ale dovedu si představit, jaká by to mohla bejt útulná a praktická zahrádka.