středa 25. března 2009

Jednoznačnej vítěz!

Když u nás byl na návštěvě kamarád ze Sheffieldu a viděl, že jsem si koupil Carlsberg, náležitě mě poučil a vysvětlil mi, že v cizí zemi by člověk měl pít místní pivo a nekupovat si zahraniční značky. Dal jsem na jeho radu a zakoupil v místním supermarketu 4 plechovky Worthington's Creamflow Draught Bitter.

Po otevření první z nich můžu bez rozpaků vyhlásit vítěze soutěže o nejhorší patok, který mi kdy přešel přes rty.


Takže tramtarará! Ano, vítězem se stává ...


Jestli jste ještě neměli tu čest a chtěli byste ochutnat, rád se s váma podělím o zbývající tři exempláře, případně, pokud se vám nechce čekat, zkuste tohle - najděte doma 5-10 prázdných lahví od piva, napusťte do dřezu trochu vody, flašky v ní vypláchtěte, pak naberte do skleničky - a dostanete věrnou kopii Worthington's Creamflow Draught Bitter!

Na obalu se chluběj tradicí od roku 1744, no potěš koště.

V.

Žádné komentáře: